Mam nadzieję, że istotne nie tylko dla mnie, ale też dla Was. Tak jakoś wyszło, że popełniłam błędy, których nie popełniam, tworząc strony i blogi dla klientów. Błędy w strukturze strony. Stworzyłam kategorie, które nic nie mówiły, których znaczenie było znane tylko mi. Przynajmniej na początku. Potem zapomniałam, która jest do czego i zaczęłam wszystko wrzucać do jednej i do innych, wydawało mi się pasujących. Długo się z tym mocowałam, ale w końcu stworzyłam nową strukturę bloga.

Strukturę, która mam nadzieję zmotywuje mnie do pisania i zainspiruje do tworzenia nowych treści – a to tutaj, a to tam, a to jeszcze gdzie indziej. Strukturę, która będzie JASNA i ZROZUMIAŁA dla czytelników – dla Ciebie, Ciebie i Ciebie, jeśli trafisz to pierwszy lub kolejny raz. Strukturę, która w pewien sposób eksponuje moje umiejętności i predyspozycje i daje szansę na rozwój wewnątrz niej nowych projektów.

Lubię takie zmiany. Tak, jak lubię nowe buty, bo mam wrażenie, że skoro są nowe, to będę w nich chodzić szybciej, będzie mi w nich wygodniej i lepiej. Mam nadzieję, że z blogiem będzie podobnie. To jak to teraz będzie?

Na blogu są 3 główne kategorie – być może w przyszłości pojawi się jeszcze jedna. Jest też kilka podkategorii.

Praca freelacera, czyli moja praca na co dzień. A w nich motywacja, narzędzia, których używam, wpisy związane z obsługą klienta, bo to jedna z ważniejszych części pracy, rozwój, w tym znana seria ograniczenie Facebooka, bo wtedy więcej czasu na rozwój ;), lajfstajl, czyli dowiedz się, co jem na śniadanie ;).

Blogowanie, bo mimo że w praktyce ostatnio kuleje, w teorii mam wiele do powiedzenia, ale będę zmieniała te dysproporcje. W blogowaniu miejsce na znane Wtorki z blogiem, SEO dla blogerów (tutaj będzie fajnie) i zarabianie na blogu (jak mi się w końcu zarobić coś uda;)).

Marketing w internecie – ogólny zbiór wpisów o marketingu w internecie – od moich przemyśleń na temat różnych akcji, kampanii, technik, przez narzędzia, sposoby na promocję, np. w restauracji (to pierwszy projekt wewnątrz głównej kategorii, który mam zamiar systematycznie rozbudowywać).

Zrobiło się jakoś tak bardziej przejrzyście – może to czas, aby zmienić ten szablon? Wiem, na ten zmieniłam niedawno, ale nie jestem do niego chyba zupełnie przekonana. Co o tym myślicie?

Przeczytaj poprzedni wpis:
Restauracja i profil na Facebooku. Dlaczego warto?

Dziś piątek, ale umówmy się, że czwartek. I to nie ten, tylko zeszły. ;) A tak naprawdę spełniam z opóźnieniem...

Zamknij